DOLAR
46,1356
EURO
53,3014
ALTIN
6.067,28
BIST
13.744,64
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İzmir
Açık
34°C
İzmir
34°C
Açık
Salı Az Bulutlu
32°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
32°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
32°C
Cuma Parçalı Bulutlu
31°C

‘Kap gel kupayı Türkiye’m’

02.06.2026 00:17
A+
A-
Maç, maçtır.
Hazırlık maçı da çok iyi bir antrenmandır.
Çok iyi oynaman, daha iyi olacaksın anlamına gelmez.
Tersi de doğrudur.
Normal maça benzemez ama fikir verir, moral yükseltir.
4.kez katılacağımız ‘Dünyanın kupası’ öncesi Kuzey Makedonya’yı 4 golle yendik. Daha iyi olabilir miydik, gerçekten iyi takım mı olduk. Buna kararı istikrarlı çizgi karar verecek. Dünya kupası gerçekten uzun bir maraton.
Atınca harika gollere imza atan Orkun Kökçü ve Can Uzun, Deniz Gül ile Barış Alper Yılmaz, güzel oyunu gollerle süsledi.
Hakemin kıyafetine bayıldım çok   güzel hem de simsiyah. Bizim hakemlerimiz de mutlaka giymeli. Deniz Gül maçın 3., genelde Milli takımımızın 900. golünü atmış oldu. Dünya Kupası’nda 930’a ulaşırsak finale de kalırız. Neden olmasın?
O zaman ne diyoruz, tıpkı Milli takımımızın yepyeni bestelenen halka sunulan  marşımızda da İlker Özdemir’in yazdığı gibi,
”Kap gel kupayı Türkiye’m” hazırız başlasın…
Yazarın Diğer Yazıları
10.06.2026 16:15
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.