
Buca Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde kamusal alanların kullanımına yönelik denetimlerini sürdürüyor. Vatandaşlardan gelen şikayetler ve rutin denetim programları kapsamında gerçekleştirilen çalışmalarda, kaldırım işgalleri ve yaya geçişini engelleyen unsurlar mercek altına alındı.
Bu kapsamda son olarak Kozağaç Mahallesi 220 Sokak’ta denetim yapıldı. Ekipler, yayaların kullanımına ayrılan kaldırımların işgal edildiğine yönelik şikayetler üzerine bölgede incelemelerde bulundu.
Denetimlerde, kaldırım işgaline devam ettiği ve yaya geçişini zorlaştırdığı tespit edilen işletme ve kişilere cezai işlem uygulandı. Kurallara aykırı şekilde kaldırımlarda bulundurulan çeşitli malzemelere el konulurken, alanların yayaların kullanımına açılması sağlandı.
Buca Belediyesi yetkilileri, pazar yerlerinde fiyat, etiket ve düzen kontrolleri ile cadde ve sokaklardaki işgaliye denetimlerinin devam edeceğini belirtti. Yetkililer, kamusal alanların düzenli kullanımının sağlanması amacıyla denetimlerin sürdürüleceğini ifade etti.