DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İzmir
Az Bulutlu
36°C
İzmir
36°C
Az Bulutlu
Cumartesi Açık
36°C
Pazar Açık
35°C
Pazartesi Açık
36°C
Salı Parçalı Bulutlu
35°C

AK Partili Bursalı’dan “90 dakika” tepkisi: Tugay seçim vaadini çiğnedi, izmirliyi aldattı

AK Partili Bursalı’dan “90 dakika” tepkisi: Tugay seçim vaadini çiğnedi, izmirliyi aldattı
17.08.2025 14:02
A+
A-

AK Parti İzmir Milletvekili Şebnem Bursalı, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay’ın seçim vaatleri arasında yer alan “90 dakika ücretsiz aktarma” uygulamasını kaldırmasına sert tepki gösterdi. Bursalı, “Cemil Tugay, verdiği sözü tutmayarak İzmirliyi açıkça aldatmıştır” dedi.

“AMAÇ BAŞARISIZLIĞIN FATURASINI HÜKÜMETE YÜKLEMEK”

Bursalı, uygulamadan sadece İZBAN’ın çıkarılmasının dikkat çekici olduğuna işaret ederek, “Bu kararın amacı tasarruf değil, başarısızlığın faturasını hükümete kesmektir. İzmirlinin en çok kullandığı ulaşım hattı olan İZBAN’dan 90 dakikanın kaldırılması, samimiyetsizliğin en açık göstergesidir” ifadelerini kullandı.

CHP’li Büyükşehir Belediyesi’nin maliyet bahanesinin arkasına sığındığını belirten Bursalı, “Seçimden önce halkçı belediyecilik nutukları atanların, bugün İzmirlinin cebine göz dikmesi en hafif tabirle iki yüzlülüktür. İzmir’de toplu taşıma pahalı, hizmet yetersizken, şimdi bir de verilen sözlerin çiğnenmesiyle vatandaş cezalandırılmaktadır” diye konuştu.

“SESSİZ KALMAYACAĞIZ”

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’nın Türkiye’nin dört bir yanında dev ulaşım yatırımlarını hayata geçirdiğini hatırlatan Bursalı, “İzmir’de beceriksiz belediyeciliğin üstünü örtmek için Bakanlığımızın adını kullanmak, İzmirliye yapılmış ikinci bir hakarettir” dedi.

Bursalı açıklamasını şu sözlerle tamamladı:

“İzmir’in kötü yönetilmesine, verilen sözlerin çiğnenmesine ve vatandaşın sırtına yeni yük bindirilmesine asla sessiz kalmayacağız. İzmir, CHP’nin beceriksizliğine mahkûm değildir; daha iyisini, daha fazlasını hak ediyor.”

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.