DOLAR
46,4622
EURO
53,2435
ALTIN
6.276,92
BIST
14.802,95
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İzmir
Açık
34°C
İzmir
34°C
Açık
Salı Açık
33°C
Çarşamba Açık
32°C
Perşembe Açık
33°C
Cuma Açık
35°C

Manisa’da 5 İlçeye Otogar

Manisa’da 5 İlçeye Otogar
25.02.2024 15:42
A+
A-

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, yeni dönem projelerine ilişkin müjdeleri duyurmaya bir bir devam ediyor. Manisa Belediyesi döneminde Manisa Şehirlerarası Otobüs Terminalini şehre kazandıran, geçtiğimiz dönemde Soma ve Alaşehir Otogarları ile çalışmalarını sürdüren Başkan Ergün, önümüzdeki dönemde Akhisar, Kırkağaç, Kula, Salihli ve Sarıgöl ilçelerine de yeni otogar yapacaklarını duyurdu.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, il genelindeki vatandaşların ihtiyaçlarına yönelik projelerini açıklamaya devam ediyor. Manisa Belediye Başkanlığı döneminde Manisa Şehirlerarası Otobüs Terminali’ni şehre kazandıran, Manisa Büyükşehir Belediyesi döneminde de Soma ve Alaşehir Oto Terminalini vatandaşların hizmetine sunan ve il genelindeki mevcut otogarlarda yenileme çalışmaları yapan Başkan Cengiz Ergün, önümüzdeki dönemde de 5 ilçeye daha yeni otogar kazandıracaklarını müjdeledi.

5 Otogarımızın Yeri Hazır, İmar Planları Onaylandı

 Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, “Geride kalan görev süremiz boyunca Manisa ilimizin genelinde 1060 büyük projeye imza atarak, vatandaşlarımızın ihtiyaç duydukları yatırımları hayata geçirdik. 31 Mart tarihinde yapılacak olan yerel seçimlerde vatandaşlarımızın takdirleri ve teveccühleri ile, bizlere destek olmaları durumunda yine şehrimize kazandıracağımız önemli projelerimiz var. Akhisar, Kırkağaç, Kula, Salihli ve Sarıgöl ilçelerimizde de yeni otogarlar yapmayı planlıyoruz. Bu otogar alanlarımızın imar planlarını onaylayıp, yapıma hazır hale getirdik. En kısa sürede otogar alanlarının yapımına başlayacağız. 5 ilçemizdeki vatandaşlarımızla bu müjdeyi paylaşmak istedim. Hayırlı olsun” diye konuştu.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.