DOLAR
46,4979
EURO
52,8475
ALTIN
6.097,83
BIST
14.458,33
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İzmir
Açık
33°C
İzmir
33°C
Açık
Çarşamba Açık
32°C
Perşembe Açık
33°C
Cuma Parçalı Bulutlu
35°C
Cumartesi Az Bulutlu
35°C

İzmir’de “Tütünsüz Günü” Etkinliği!

İzmir’de “Tütünsüz Günü” Etkinliği!
01.06.2026 10:00
A+
A-

İzmir İl Sağlık Müdürlüğü tarafından, 31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü etkinlikleri kapsamında Bornova Meydanı’nda farkındalık standı açıldı.

Tütün kullanımının sağlığa zararlarına dikkat çekmek ve sağlıklı yaşam bilincini artırmak amacıyla düzenlenen etkinliğe Bornova Kaymakamı Muzaffer Şahiner, İzmir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Ayhan Kul, sağlık yöneticileri, ilçe mülki idare amirleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, sağlık çalışanları ve çok sayıda vatandaş katıldı.

İzmir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Ayhan Kul etkinlikte yaptığı açıklamada, tütün ve tütün ürünlerinin zararlarına karşı toplumsal farkındalığın artırılmasının önemine vurgu yaparak özellikle son dönemde yaygınlaşan elektronik tütün ürünlerinin kullanımına dikkat çekti. Doç. Dr. Kul, sağlıklı yaşamın teşvik edilmesinin koruyucu sağlık hizmetlerinin temel bir parçası olduğunu belirterek, toplumun özellikle gençlerin zararlı alışkanlıklardan uzak tutulması ve tütün kullanan bireylerin bırakmalarına destek olunması amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü ifade etti.

Etkinlik kapsamında, sigarayı bırakan vatandaşlara, bıraktıkları tarihten itibaren elde ettikleri ekonomik kazancı temsilen sembolik “Çek”ler takdim edildi.

Ayrıca “Sigarayı Bırakmayı Deniyorum” temalı farkındalık duvarında vatandaşlar duygu ve düşüncelerini paylaşırken, karbonmonoksit ölçümleri gerçekleştirildi ve ihtiyaç duyan bireyler sigara bırakma polikliniklerine yönlendirildi.

Program kapsamında Yeşilay ve Gençlik Merkezi tarafından da bilgilendirme ve yönlendirme faaliyetleri gerçekleştirildi.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.