
Yenilenen Galatasaraylılar Derneği Lokali açıldı, taraftarlar kupayla buluştu
Galatasaray’ın 26. Süper Lig şampiyonluğu kapsamında İzmir’de çeşitli etkinlikler düzenlendi. Kutlamalar çerçevesinde yenilenen İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılışı gerçekleştirilirken, Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu. Günün devamında ise şampiyonluk kupası taraftarlarla buluşturuldu.
Kordon’da bulunan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılış törenine Galatasaray Lisesi Müdürü Reşat Dabak, İstanbul Galatasaraylılar Derneği 2. Başkanı Ufuk Kaya, Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu ve İzmir Galatasaraylılar Derneği Divan Kurulu Başkanı Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu katıldı. Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından taraftarlar, lokalde sergilenen şampiyonluk kupasıyla fotoğraf çektirdi.
Açılış programının ardından Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu. Etkinlikler daha sonra Mövenpick Otel’de düzenlenen Geleneksel Pilav Günü programıyla devam etti.
Mövenpick Otel’de gerçekleştirilen organizasyonda şampiyonluk kupası, İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ile Viltur Yönetim Kurulu Başkanı ve İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş tarafından salona getirildi. Hazırlanan alanda sergilenen kupa, etkinliğe katılan taraftarların yoğun ilgisini gördü. Katılımcılar kupayla fotoğraf çektirirken, şampiyonluk sevincini bir kez daha yaşadı.
Geleneksel Pilav Günü’nde konuşan İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz, Galatasaray camiasının her yıl haziran ayının ilk pazar günü düzenlenen geleneksel pilav günü etkinliklerinde bir araya geldiğini belirtti.
Bu yılki organizasyonun 26. şampiyonlukla ayrı bir anlam kazandığını ifade eden Uraz, dernek lokalinin de bağışçıların katkılarıyla kapsamlı şekilde yenilenerek yeniden hizmete açıldığını söyledi. Uraz, yenilenen lokalin İzmir ve İstanbul’daki başarılı işletme modeli doğrultusunda faaliyet göstereceğini belirterek, bu gelişmenin camia adına önemli bir kazanım olduğunu kaydetti.
İzmir’de gerçekleştirilen etkinlikler, Galatasaray taraftarlarının şampiyonluk sevincini birlikte yaşamasına ve kulübün kupasıyla buluşmasına sahne oldu.