
Konak Belediyesi tarafından yaşama geçirilen ve emeklilerin sosyalleşerek uygun fiyata çay-kahve içebilecekleri Mutluluk Kahvesi’nin yeni hizmet noktaları, CHP Grup Başkanvekili ve İstanbul Milletvekili Gökhan Günaydın’ın katıldığı törenle hizmete açıldı. Kemeraltı ve Güneşli Mahallesi’nin ardından Adile Naşit Parkı, Toros ve Sevgi Yolu Ayaküstü Mutluluk Kahveleri’nin de açılışıyla birlikte sayıları beşe ulaşan Mutluluk Kahveleri’nin en yeni şubelerinin toplu açılış törenine emekliler de yoğun ilgi gösterdi. Mahalle anketinde birinci sırada yer alan Mutluluk Kahvesi talebi, mahalle sakinlerinin isteği üzerine Adile Naşit Parkı’nda hayata geçirilirken Başkan Mutlu, kentin pek çok yerinde Mutluluk Kahvesi açacaklarının müjdesini verdi
CHP Grup Başkanvekili Günaydın törende yaptığı konuşmada, Mutluluk Kahvesi çalışmaları nedeniyle Konak Belediye Başkanı Mutlu ve Konak Belediyesi çalışanlarını kutladı. Herkesin huzur ve barış içinde, geleceğe güvenle bakarak yaşamak istediğini vurgulayan Günaydın, “Birileri bize bağırmasın, demokrasi hepimiz için geçerli olsun. Eşit yurttaşlık olsun. Farklı evlerde doğdular diye insanlar ayrımcılığa uğramasın. Bu tabloyu uzatabiliriz sonuna kadar. Basitçe söylemek gerekirse mutlu olmak istiyoruz” dedi.
Açılış törenin ardından Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, CHP Grup Başkanvekili Gökhan Günaydın ve CHP İzmir İl Başkanı Şenol Aslanoğlu’yla birlikte Kemeraltı’na giderek Mutluluk Kahveleri’nin ilk açılan şubesini ziyaret etti Ziyarette İzmir Büyükşehir Belediyesi önceki dönem Başkanlarından Aziz Kocaoğlu da yer aldı.